Podstawa marketingu

przyczepy reklamoweReklama i marketing to podstawa biznesu, to powiem Wam każdy przedsiębiorca.
Bez dobrej reklamy nikt nie dowie się o usługach danej firmy prze co nie będzie ona miała klientów.

Niestety reklama jest dość droga, nawet podstawowa kampania reklamowa potrafi przekroczyć budżet nie jednej małej i średniej firmy.

Duże reklamy na budynkach nigdy nie były tanie, a teraz są nawet jeszcze droższe.

Dlatego jest jedna alternatywa: reklama mobilna, czyli krótko mówiąc reklama na przyczepie, która jeździ przez miasto.

To dobry sposób na zwrócenie uwagi i bywa, że jest skuteczniejsza od reklamy stacjonarnej.

Jak się skutecznie wypromować?

Wypożyczenie przyczep reklamowych jest niewątpliwie jednym z ciekawszych sposobów na skuteczną reklamę.
Wielu klientów przyznaje, że takie reklamy naprawdę na długo zapadają w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta.

Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to wydawać.

Wobec tego ten sposób reklamy to naprawdę czysty zysk! Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się organizowaniem ruchomych reklam.

Mobile, które możemy wynająć, może mieć bardzo różne rozmiary, co sprawia, że tą metodą można stworzyć naprawdę ciekawe i nietypowe reklamy, atrakcyjne wizualnie i nie tylko dla potencjalnych odbiorców.

Wikipedia o świadomości marki

przyczepy reklamowe
Świadomość marki - miernik znajomości marki.

Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych.

Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to: świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera świadomość TOM (ang.

Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki

.

Widok do druku:

przyczepy reklamowe